Alcomag розповідає, як змінився розмір келихів за останні століття

Нещодавно ми натрапили на одне цікаве дослідження кембриджського університету, в якому йшлося про те, що за останні століття розмір келиха збільшився в цілих сім разів. Як так вийшло і про що це говорить у світовій алкогольній культурі? Давайте розбиратися.

Також рекомендуємо вам відвідати сайт оригінального брендового спиртного Алкомаг. Тут ви завжди знайдете кращі вина, а ціни на алкогольні напої відомих міжнародних марок вас дуже приємно здивують.

Суть дослідження

Дослідження проводили Зоран Зупан і Тереза ​​Марто – дослідники Кембриджа. Вони встановили, що на початку 18-го століття стандартний винний келих був об’ємом всього 66 мл. За своєю суттю він був набагато ближче до сучасних чарок, з яких ми п’ємо деякі міцні напої. Зараз же келихи для вина зазвичай мають об’єм в 450 мл.

Вчені вирішили проаналізувати всі келихи в Британії, які збереглися у музеях і антикварних магазинах з 18 століття. Їм вдалося встановити обсяг більш 400 різних типів келихів. Проаналізувавши їх форму і розмір, вчені прийшли до висновків, що на зміни в них впливало безліч чинників – від технологічних можливостей до віянь моди. Але одна річ залишалася незмінною – весь цей час обсяг келиха поступово збільшувався. Автори роботи пов’язують це з тим, що людство п’є все більше спиртного. Крім того, великі келихи використовувалися як приманка власниками ресторанів, бажаючих заманити до себе більше клієнтів.

Обов’язково спробуйте першокласні десертні вина з колекції Alcomag! Вони стануть ідеальним доповненням для солодкого столу або фруктів.

Чому люди стали більше пити

Одна з головних причин збільшення кількості випитого алкоголю людьми в його доступності. Буквально століття тому вино в багатьох країнах вважалося привілеєм багатих верств населення. Бідні люди могли дозволити собі тільки дешевший і неякісний алкоголь: міцні напої і пиво. Розвиток технологій виробництва дозволив створювати більше алкоголю за більш доступною ціною і починаючи з 60-х минулого століття вино стало продуктом масового споживання.

Трохи раніше інші Кембриджські вчені також дійшли висновку, при розпиванні вина з великих келихів напиваєшся сильніше. Цей фактор ми також можемо зарахувати до причин їх популярності.